چشم انتظار باران (منتظران ظهور)
لحظه لحظه بوى ظهور مى آید / عطر ناب گل حضور مى آید سبز مردى از قبیله عشق / ساده و سبز و صبور مى آید . . .

 

 صلی الله علیک یااباعبدالله الحسین الشهید

http://s1.picofile.com/file/7204008167/Untitled.gif

 صلی الله علیک یااباعبدالله الحسین الشهید

شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين بر تمامي ايرانيان تسليت باد

محرم آمد و ماه عزا شد
مه جانبازی خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگویید
دوباره شور عاشوار به پا شد


حسین میا به کوفه ، کوفه وفا ندارد ...
 

ای به دل بسته ، قدری آهسته
کن مدارا با ، زینب خسته ...
یا حسین مظلوم ...


یه جائیه تو دنیا همه براش می میرن
تموم حاجتا رو همه از می گیرن
بین دو نهر آبه ، یه سرزمین خشکه
شمیم باغ و لاله اش خوشبو ز عط مُشکه
شبای جمعه زهرا زائر این زمینه
سینه زن حسینه ، یل ام البنینه ...


دوست دارم هر چی دارم بدم به راه تو حسین
تا که سینه خیز بیام میون بین الحرمین


السلام ای وادی کرببلا
السلام ای سرزمین پر بلا
السلام ای جلوه گاه ذوالمنن
السلام ای کشته های بی کفن


کاش بودیم آن زمان کاری کنیم
از تو و طفلان تو یاری کنیم
کاش ما هم کربلایی می شدیم
در رکاب تو فدایی می شدیم
السلام علیک یا ابا عبدالله ...




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 آذر 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

به زودی تصاویر بعدی در این مکان قرار داده خواهد شد





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 آذر 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 آذر 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

لشکری از فرزندان خورشید

مقام معظم رهبرى و فرماندهى کل قوا حضرت آیت الله خامنه اى نیز همواره و همانند حضرت امام خمینى(ره) براى بسیج نقش و اهمیت خاصى قائل بودند و هستند. همانطورى که حضرت امام (ره) با درایت و بینش و حکمت الهى و عنایت امام زمان(عج) در آذرماه ۵۸ دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیونى بسیج را دادند تا این مملکت از آسیب در امان بماند تا به وسیله بسیج و افکار و فرهنگ الهى بسیج در سرتاسر عالم هسته هاى مقاومت و بسیج جهانى مستضعفین بر علیه مستکبرین تشکیل شود و زمینه براى ظهور آقا امام زمان(عج) مساعد شود، مقام معظم رهبرى خلف صالح امام (ره) و جانشین بر حق آقا امام زمان(عج) هم با درایت خاص و اعتقاد قلبى و راسخ و شجاعت تمام در حمایت از بسیج راه پر افتخار امام (ره) را ادامه داده اند. ایشان فرموده اند:


 

بسیج یعنى آمادگى، بسیج یعنى احساس تکلیف در همه لحظات، بسیج یعنى حضور در همه میدان هایى که از انسان در آن میدان یک کارى مى طلبند، فرق هم بین زن و مرد نیست.۱
ایشان همچنین مى فرمایند: بسیج با سرنوشت انقلاب سر و کار دارد و با گسترش و استحکام آن مى توان اطمینان یافت که هیچ قدرتى در دنیا قادر نخواهد بود که کوچکترین چشم زخمى به کشور و انقلاب وارد کند.۲
همچنین فرمودند: اگر این گیاه پر برکت و پر ثمر(بسیج) در این سرزمین روئیده نمى شد یقینا سرنوشت جنگ غیر از چیزى بود که پیش آمد.۳
انقلاب اسلامى ایران با الهام گرفتن از اسلام ناب محمد(ص) از نخستین روزهاى پس از پیروزى انقلاب با توطئه هاى گسترده و سازمان یافته دشمنان اسلام روبرو گردید و الان هم روز به روز توطئه هاى به مراتب پیچیده ترى براى نابودى این انقلاب توسط استکبار جهانى طراحى مى شود. براى خنثى سازى این توطئه ها همان طورى که رهبر معظم انقلاب فرمودند: براى کشورى که آماج این همه حمله خصمانه و خبائث آمیز دشمنان است جز بسیج نیروهاى مردمى هیچ راه علاجى وجود ندارد.رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آحاد بسیج به این هشدار تکان دهنده توجه داشته باشند که آقا فرمودند:این روزگار، روزگار فاسد شدنى است این را شما بدانید در این روزگار نگه داشتن دین سخت تر است تا روزگار جنگ چون جنگ خودش دین آدم را نگه مى داشت و خاصیتش این بود. ایثارگران بسیجى هشت سال دفاع مقدس جایگاه و ارزش خود را از زبان مقام معظم رهبرى همیشه مد نظر داشته باشند که فرمودند: در دوران جنگ تحمیلى بسیج درخشید، عالى ترین مضامین انسانى در بسیج معنا شد و تجسم یافت.۴




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 آذر 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

تعریف لغوی بسیج : عزم واراده – آماده ساختن نیروی نظامی یک کشور برای جنگ – آماده سفر شدن

 


 

 

مقام معظم رهبری : بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاکترین انسانها، فداکارترین وآماده کارترین جوانان کشور در راه اهداف متعالی این ملت و برای به خوشبختی رساندن این مردم جمع شده اند .

تعریف بسیج : کلیه افراد کشور اعم از نظامی و دوطلب که برای دفاع انضمام جمهوری اسلامی و اهداف انقلاب اسلامی و همچنین کمک به هنگام بلا یا وحوادث غیر متفرقه اموزش دیده و سازماندهی می گردد و در زمان جنگ و صلح و مواقع اضطراری بکار می آید .

هدف از تشکیل بسیج : ایجاد توانایی های لازم در کلیه افراد معتقد به قانون اساسی و اهداف انقلاب اسلامی به منظور دفاع ازکشور ، نظام جمهوری اسلامی و نیز کمک مردم به هنگام بروز بلایا و حوداث غیر متفرقه با هماهنگی مراجع ذیربط

بسیج در قرآن : یا ایها الذین امنوا خذ و احذرکم فانفرو اثبات او انفروا ثبات او انفروا جمعیاً

 

ای کسانیکه ایمان آورده اید سلاح جنگ برگزیده و آنگاه دسته دسته و یا همه به یکبار متفق برای جهاد بیرون روید .

 

بسیج از دیدگاه امام خمینی (ره) : بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته ای رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند .

بسیج دانش آموزی : مجلس شورای اسلامی آبان ماه ، سالروز شهادت اسوه دانش آموزان ،دانش آموز بسیجی شهید محمد حسین فهمیده را به عنوان روز بسیج دانش آموزی نامگذاری نموده است .





نوشته شده در تاريخ شنبه 4 آذر 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

نـيـروهـاي جـان بـر كـف بـسـيـجي كه سلاح بصيرت و آگاهي را با سلاح رزم تواءمان دارند،(حـَمـَلُوا بَصائِرَهُمْ عَلي اَسْيافِهِمْ)( جايگاه بسيار بلند و مقامي بس ارزشمندرا در جامعه اسلامي دارا هستند و جمهوري اسلامي در هيچ زماني از وجود آنها بي نياز نبوده و هيچ فـرمـانـرواي عادل و كاردان، بدون آن ها در انجام وظايف و دستيابي به اهداف مقدّس خود موفّق نـيـست ؛ زيرا تا ابر قدرت هاي استكباري و دشمنان اسلام در جهان وجود دارند، براي مقابله باآن هـا و حـفـظ مـوقـعـيـّت و قـدرت جـمهوري اسلامي وجود نيروهاي بسيجي با انسجام، آمادگي وتقويت كامل ضرورت دارد.
حضرت امام خميني (س)، در تبيين جايگاه بسيج و وصف بسيجيان، كلمات نغزي فرموده است كه درمورد هيچ سازمان و نهاد ديگري سابقه ندارد:
(تـشـكيل بسيج در نظام جمهوري اسلامي يقيناً از بركات و الطاف جليّه خداوند تعالي بود كهبـر مـلّت عـزيـز و انـقـلاب اسـلامـي ارزانـي شد.




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 3 آذر 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

 

سلام بسیجی

سلام بر تو که مروارید خاطرات همیشه زنده شهامت و استواری را در صدف جانت پرورانده ای

 عشق الهیت را  ، قلب آسمانیت را  می ستایم  و از خداوند می خواهم که فرزندان این مرز همیشه سربلند پاسدار خوبی برای ارزشها یی باشند که تو پایدار ساختی

هفته بسیج بر بسیجیان همیشه بیدار مبارک


 





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 آبان 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره):

ــ بسيج شجرة طيبّه و درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه‌هاي آن بوي بهار وصل و طراوات تعيين و حديث عشق مي‌دهد.

ـ اگر بر كشوري نواي دلنشين تفكر بسيجي طنين انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گرديد.

ـ بار ديگر تأكيد مي‌كنم كه غفلت از ايجاد ارتش بيست ميليوني سقوط در دام دو ابرقدرت جهاني را به دنبال خواهد داشت.

ـ مليت كه در خط اسلام ناب محمدي(ص) و مخالف با استكبار و پول‌پرستي و تحجرگرايي و مقدس‌نمايي است بايد همة افرادش بسيجي باشند.

ـ در اين دنيا افتخارم اين است كه خود بسيجيم.

ـ بسيج لشگر مخلص خداست كه دفتر تشكل آن را همة مجاهدان از اولين تا آخرين امضاء نموده‌اند.

ـ بسيج مدرسة عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامي است كه پيروانش بر گلدسته‌هاي رفيع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.

ـ من همواره به خلوص و صفاي بسيجيان غبطه مي‌خورم و از خدا مي‌خواهم تا با بسيحيانم محشور گرداند.

ـ تشكيل بسيج در نظام جمهوري اسلامي ايران يقيناً از بركات و الطاف جلية خداوند تعالي بود كه بر ملت عزيز و انقلاب اسلامي ايران ارزاني شد.

 

ولی امر مسلمین جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي):

 ـ‌ بسيج به معني حضور و آمادگي در همان نقطه‌اي است كه اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحناه و فداه) و اين انقلاب مقدس به آن نيازمند است.

ـ پيوند ميان بسيجيان عزيز و حضرت ولي عصر (ارواحناه و فداه) مهدي موعود عزيز يك پيوند ناگسستني و هميشگي است.

ـ شما جوانان بسيجي و سپاهي و جوانان مؤمن آگاهي را با احساس مسئوليت و شور و شعور همراه كرديد.

ـ نيروهاي نظامي و بسيجي ما مؤمن و با اخلاصند و به عنوان پشتوانه‌اي كه هيچ خدشه‌اي در آن راه ندارد, محسوب مي‌شوند.




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 آبان 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 آبان 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

همه ساله با توجه به رویداد سیزدهم آبان کمیته مشترکی متشکل از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و برخی دیگر از سازمانها و نهادهای کشور با عنوان کمیته مرکزی دانش آموزی مراسم 13 آبان تشکیل شده که مهمترین برنامه های آن  در قالب برنامه های هفته تربیت،  روز بزرگداشت  شهید فهمیده و  سالگرد تاسیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان طراحی می شود.

تجلیل از دانش آموزان نمونه در زمینه های فرهنگی، سیاسی و هنری حضوردر مزار شهدای دانش آموز و دیدار با خانواده های معظم آنان و برپائی نمایشگاه عکس و پوستر ازحضور سیاسی جوانان در دوران انقلاب اسلامی به همراه یاد بود شهدای دانش آموز درمدارس سراسر کشور ازجمله برنامه های پیش بینی شده به مناسبت روز 13 آبان است.

سلسله نشست ها و گفتگوهای سیاسی با دانش آموزان در خصوص شیوه های رویاروئی با توطئه های فرهنگی و سیاسی آمریکا و وابستگان استکبار در یکصد و ده  شهرستان دیدار  اعضای کمیته ها و انجمن های اسلامی دانش آموزان بسیج دانش آموزی و امورتربیتی با مقام معظم رهبری از دیگر برنامه های کمیته مرکزی دانش آموزی مراسم سیزده آبان است.

بسیج دانش آموزی، یک نهاد آموزشی است که با برنامه های مدون و ایجاد پایگاه های علمی سعی دارد گام موثری در ارتقای  توان علمی  دانش آموزان  داشته باشد.




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 آبان 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

طراحي قالب مذهبي
By salimhost & cluphost